Sunday, February 01, 2004

اول بسم الله این را بخوانید
خوشحالم که خوب شده ام . بعد از ده سال دوباره زندگي مي کنم . دوباره همان دختر سرزنده دانشگاهم .. مي خندم .. فکر مي کنم و مثبت مي بينم . از اين بابت هم که بگويم نزد روانکاو رفتم ، ابايي
ندارم . به نظر من بسياري از جوانان نياز به مشاوره دارند . بسياري از وبلاگها مخصوصا وبلاگ زنان نشان دهنده دلتنگي و غمي ست که مناسب سن و سال جواني نيست . دوست ندارم نظري بدهم که باز بشنوم منشور صادر کرده ام ... اما جواني پر بهاترين دارايي يک انسان است . بيش از بيست سال هم نيست .. براي اين دارايي ارج بگذاريم . قدرش را بدانيم .. براي پيري و غصه خوردن بيش از شصت سال هم مي شود زمان گذاشت . از چيزهاي دلتنگ دوري کنيم .. از تنهايي .. از فيلمهاي مزخرف تلوزيون و موسيقي هايي که به مارش عزا مي مانند .. از سکوت که بدترين چيز است ..از خودخوري و در خود ريختن دردها ..
اصلش را هم اینجا ببینید


این خبر را هم بخوانید تا بعد بگویم :
سازمان مصري حقوق بشر خواستار لغو مجازات مدعي پيامبري و 18 تن از پيروان او شد
در مصر درحاليكه سازمان هاي اسلامي خواهان افزايش مجازات 21 تن پيروان يک مدعي نبوت شده اند، سازمان مصري حقوق بشر خواستار لغو مجازات اين افراد شده است. سيد طلبه، کارمند 49 ساله سازمان انرژي اتمي مصر، با ادعاي نبوت خواهان انتقال کعبه از عربستان به مصر شده بود. او از پيروان خود خواست به هر سويي که مي خواهند نماز بخوانند. 18 تن از پيروان او به يک سال زندان تعليقي و دو نفر و خود او ديگر به سه سال زندان محکوم شده اند.
راستش فکر می کنم بعد از سخت گیری ها و تند روی هایی که این دو دهه قبل دنیای اسلام را در دست خودش گرفته ظهور آدمهایی که میخواهند ظاهر دین را متعادل کنند یک چیز عادی است . البته بگذریم که خودشان هم یک جوری دچار تند روی میشوند !!!


اینم یه جور فال گیری !!!

راستی راستی مثل اینکه این نمایندگان استعفا دادن . اما باورش سخت است . اما خوب اتفاق جالبی است !!!!!!!!!!!!!