Saturday, September 06, 2003

امروز دلم به حال خودمان سوخته بود . رفته بودم خريد يکی از اين فروشگاههای زنجيره ای اينجا يک آقای مسنی
توجهم را جلب کرد شبيه آقايون مسن خودمان بود . از دور فکر کردم ايرانی است اما بعد که با پسرش حرف ميزد
ديدم عرب است, وقتی توی صف صندوق ايستاده بودم پسر عاقله مرد آن آقا سر حرف را شروع کرد و معلوم شد که لبنانی هستند و شيعه . خيلی ذوق کرده بود! پدرش برای ملاقات با او آمده بود و حالا خريد را پدرش انجام می داد. موقع حساب کردن ديدم آن اقای مسن يک کارت اعتباری در آورد و پرداختش را با آن انجام داد. دلم برای خودمان سوخته بود که ما اينهمه اين سالها در ايران به نام حمايت از مظلوميت آنها زجر کشيديم اما حالا او دارای يک کارت اعتباری است در حالی که من و هموطنانم حتی در خواب هم آرزوی داشتن کارت اعتباری را
نمی توانيم داشته باشيم. بنظر شما جالب نيست؟

******** ********** *******

آقای امامی کاشانی انگار هنوز که هنوز است نتوانسته باور کند زنان انسان هستند نه وسيله !!!!!
به‌‏گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، امامي كاشاني گفت: شعار غرب اين است كه زن وسيله عياشي است و شعار اسلام اين است كه زن وسيله زندگي است و اين شعار بسيار ارزشمندي است. زن كشتي آرامش مرد است و بدون زن، خانواده هم نيست، غربي‌‏ها زن را وسيله عياشي مي‌‏دانند بهترين ارزش زن اين است كه مادر باشد.