Wednesday, February 04, 2004

نمی دونم به انرژی مثبت اعتقاد دارید یا نه ؟ من دارم . و همینطور به عکس آن . من دارم . منظورم انرژی منفی است. شاید بیشتر يک مسئله احساسی است . اما روی من خیلی تاثیر می گذارد. بعضی وقتها در عین شور و حرارت و آمادگی ذهنی و فکری برای کاری یک نگاه منفی و یا حتی خنثی و بی توجه مرا از ادامه هر کاری باز می دارد. بعضی وقتها هم یک بیهودگی یک نگاه خوش یک کلمه و یا هر چیز دیگری این تاثیر را دارد.
راستش امروز سخت تحت تاثیر این انرزی مثبت هستم . و وقتی در این حالت هستم همه کارهای دنیا درست و صحیح و سر جای خود انجام می شود. برای من گرفتن نامه ای از دوستی ناشناخته که با لطفی بسیار و با محبتی بیکران و از روی صفا رو به دوستی می گذارد مثل وصل شدن به منبع کامل انرژی است. یا حتی یک سلام اف لاین از کسی که از راه دور بسیار بسیار دوستش دارید ..... می دانید چه مزه ای دارد؟
ازپریسای عزیز برای لطفش ممنونم( متاسفانه وبلاگ ندارد ) . و همینطور از دوست بسیار خوبم محمد جواد گرامی .